Termeni si conditii

TşiC

Acești Termeni și Condiții Generale (denumiți în continuare TCG) cuprind condițiile de utilizare ale serviciului disponibil la kristenhair.ro și ale site-ului definit prin prezenta (denumit în continuare „Magazinul Online”), serviciu care poate fi folosit de către utilizator (denumit în continuare „Utilizatorul”) fără înregistrare.

DATELE FURNIZORULUI DE SERVICII

Sediul social al furnizorului de servicii: 2049 Diósd, Kavicsos street 23.

IBAN: HU81117220102145075400000000
BIC/SWIFT: OTPVHUHB

Număr de înregistrare al companiei: 13 – 09 – 194962
Cod de identificare fiscală: HU26500218.

E-mail: info@kristenhair.ro

Nr. de înregistrare în registrul de protecție a datelor: NAIH-125880/2017. NAIH-125799/2017.

PREVEDERI FUNDAMENTALE

Prezenții TCG vor fi valabili începând din 02.01.2018 și vor rămâne în vigoare până la revocare. Furnizorul de Servicii va avea dreptul de a modifica TCG informând Clienții anterior realizării acestor modificări prin intermediul site-ului web. Furnizorul de Servicii va publica modificările pe site-ul Magazinului lor Online cu 11 (unsprezece) zile înainte de data intrării în vigoare. Folosind Magazinul Online, Utilizatorii sunt de acord să fie supuși automat regulilor referitoare la utilizarea Magazinului Online.

Utilizatorii, accesând site-ul Magazinului Online operat de Furnizorul de Servicii, sau citind cuprinsul site-ului în orice fel – chiar fără a fi utilizatori înregistrați ai Magazinului Online, își exprimă acordul privind caracterul obligatoriu al prezenților TCG. În cazul în care nu acceptă acești termeni și condiții, Utilizatorul nu va avea dreptul de a vizualiza nicio parte a conținutului din Magazinul Online.

Furnizorul de Servicii își rezervă toate drepturile privind pagina de start, privind orice parte a acesteia și orice conținut care va fi prezentat în cadrul acesteia, precum și drepturile de distribuție pentru site-ul web. Orice descărcare de pe site-ul web, stocare electronică, prelucrare și vânzare a conținutului sau a oricărei părți a acestuia va fi interzisă, cu excepția cazului în care se obține acordul în scris al furnizorului de Servicii. 

Contractele încheiate electronic nu vor fi înregistrate, se încheie exclusiv în formă electronică, nu sunt considerate contracte în formă scrisă, sunt redactate în limba maghiară și nu vor face referire la niciun cod de conduită. În caz de întrebări privind funcționarea Magazinului Online și procesele sale de comandă și livrare, Furnizorul de Servicii este disponibil la datele de contact furnizate în prezentul act.

Modalitatea de plată

Numerar la livrare: Utilizatorul va achita valoarea comenzii în momentul primirii pachetului.

Transfer bancar: În momentul în care pachetul este pregătit pentru a fi expediat, Furnizorul de Servicii îi va transmite Utilizatorului informațiile necesare pentru transferul bancar, cum ar fi contul bancar și numărul de referință.

Ofertă irevocabilă și confirmare

Furnizorul de Servicii va confirma primirea ofertei transmise de către Utilizator fără întârziere, în mesajul e-mail de confirmare transmis automat, care conține datele furnizate de Client în timpul procesului de cumpărare sau înregistrare (informații de facturare și livrare), numărul de identificare a comenzii, data comenzii, lista și cantitatea de produse comandate, prețul produselor, costurile de livrare și valoarea finală de plată.

Acest e-mail de confirmare va reprezenta acceptul furnizorului de Servicii privind oferta Utilizatorului, care constituie un contract valabil încheiat de către Furnizorul de Servicii și Utilizator.

Utilizatorul va fi eliberat de obligațiile sale în ceea ce privește oferta în cazul în care e-mailul de confirmare al Furnizorului de Servicii referitor la oferta transmisă nu este primit imediat sau în cel mult 48 de ore.

În cazul în care Utilizatorul și-a transmis deja comanda către Furnizorul de Servicii și ulterior observă o greșeală în datele incluse în e-mailul de confirmare, acesta va informa Furnizorul de Servicii referitor la acest lucru în termen de 1 zi, pentru a evita finalizarea comenzilor nedorite.

PREȚUL PRODUSULUI

Furnizorul de Servicii va indica numele și descrierea produsului în detaliu și va prezenta o fotografie a produsului. Imaginile prezentate pe fișa de date a produselor pot fi diferite de realitate și pot fi cu titlu de exemplu. Furnizorul de Servicii nu își asumă nicio răspundere pentru diferența dintre imaginea prezentată în Magazinul Online și aspectul real al produsului.

Furnizorul de Servicii își rezervă dreptul de a efectua corecții în caz de greșeli sau omisiuni în Magazinul Online, privind produsele sau prețurile. În acest caz, după recunoașterea și corectarea greșelii, Furnizorul de Servicii îl va informa pe client privind noile date, fără întârziere. Ulterior, clientul își poate confirma din nou comanda, sau fiecare dintre părți poate avea posibilitatea de a se retrage din respectivul contract.

Furnizorul de Servicii nu își asumă nicio răspundere în cazul în care, indiferent de eforturile sale și/sau din cauza erorilor de sistem, prețurile sunt indicate greșit sau dacă prețurile sunt incorecte în mod evident, fiind diferite în mod semnificativ față de prețul obișnuit al produsului (de ex. HUF 0, HUF 1). În aceste cazuri, Furnizorul de Servicii nu are obligația de a furniza produsul la prețul indicat incorect. În cazul în care a afișat prețuri incorecte, Furnizorul de Servicii va lua legătura cu Utilizatorul prin telefon sau e-mail și îi va oferi posibilitatea de a achiziționa produsul la prețul său real, iar Utilizatorul poate hotărî, cunoscând aceste informații, dacă va comanda produsele la prețul lor real sau dacă va anula comanda fără nicio consecință juridică negativă.

DREPTUL DE REVOCARE

Această clauză se va aplica persoanelor fizice care, exclusiv în afara activităților profesionale, a locurilor lor de muncă sau a activităților lor comerciale, achiziționează, comandă, primesc, utilizează și aplică bunurile și care sunt destinatarii comunicărilor comerciale și ai ofertei privind bunurile (denumite în continuare „Consumatorul”).

Conform Decretului Guvernamental 45/2014 (II.26) privind regulile detaliate ale contractelor încheiate între consumatori și firme, în cazul unui contract privind vânzarea de produse, consumatorii au dreptul de a se retrage din respectivul contract, fără a oferi niciun motiv, în termen de paisprezece (14) zile de la primirea

produsului,

a produsului livrat ultima oară, dacă sunt incluse mai multe lucrări,

a articolului sau piesei livrate ultima, în cazul în care produsul constă din mai multe articole sau piese,

a produsului livrat primul, de către Client sau de către o terță parte desemnată de consumator, diferită de curier, în cazul în care produsul este livrat în mod regulat într-o anumită perioadă.

Consumatorii au de asemenea dreptul de a-și exercita dreptul la revocare în perioada cuprinsă între data încheierii contractului și data primirii produsului.

În cazul în care Consumatorul dorește să își exercite dreptul la revocare, se va transmite o notificare fără echivoc în acest sens (spre exemplu o scrisoare transmisă prin poștă, fax, sau e-mail) către Furnizorul de Servicii, folosind detaliile de contact indicate în clauza 1 a prezenților TCG.

Costurile de transmitere a produsului la adresa furnizorului de Servicii vor fi suportate de către Consumator, cu excepția cazului în care Furnizorul de Servicii a convenit să achite aceste costuri. Totuși, Furnizorul de Servicii nu răspunde de pregătirea și organizarea retururilor, în plus nu va răspunde de costurile de transport al produsului de la Consumator. Furnizorul de Servicii nu va avea obligația de a primi pachetele returnate cu plata la livrare. Cu excepția costurilor returnării produsului, Consumatorul nu va răspunde de niciun alt cost.

În cazul în care Consumatorul se retrage din respectivul contract, furnizorul de Servicii va rambursa fără întârziere, în termen de maxim 14 zile de la data primirii notificării Consumatorului privind acest lucru, întreaga valoare a prețului de achiziție, inclusiv costul de livrare (costurile de transport), cu excepția costurilor suplimentare provocate de Consumator datorită selectării unui alt mijloc de transport decât mijlocul de transport obișnuit, în condițiile cele mai favorabile, pus la dispoziție de Furnizorul de Servicii. Furnizorul de Servicii are dreptul de a reține valoarea rambursului până la primirea bunurilor returnate sau până când Consumatorul dovedește cu siguranță faptul că a avut loc livrarea returului. Furnizorul de Servicii va lua în calcul prima dintre aceste date.

Consumatorul nu va avea dreptul de a revoca respectivul contract:

în cazul unor produse perisabile sau al unor produse care se deteriorează rapid;

în cazul unor produse cu ambalare închisă, care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății și din motive de igienă. Aceste produse nu vor putea fi acceptate de Furnizorul de Servicii în cazul în care Consumatorul a deschis deja ambalajul care protejează produsul și/sau a început utilizarea sa obișnuită, deoarece este posibil ca în acest caz produsul să fi intrat în contact cu corpul omenesc sau cu fluide din corp sau cu bacterii, astfel neputând fi garantată calitatea igienică și sanitară a produsului. În cazul în care Consumatorul nu a început încă să utilizeze produsul conform prezentei excepții, iar ambalajul care protejează direct produsul nu a fost încă deschis, acesta își poate exprima dreptul la revocare conform regulilor generale. (de ex. suplimente alimentare).

în cazul produselor care, după primire, prin natura lor devin amestecate în mod inseparabil cu alte produse;

în cazul unor produse non-standard, care au fost produse de Furnizorul de Servicii conform instrucțiunilor Consumatorului sau la cererea sa expresă sau în cazul produselor care sunt în mod evident personalizate pentru Consumator.

în cazul vânzării unei înregistrări audio sau video sau ca program pe calculator, în cazul în care Consumatorul a deschis pachetul după primire;

RĂSPUNDERE

Utilizatorul poate utiliza Magazinul Online exclusiv pe propriul risc și este de acord că Furnizorul de Servicii nu își asumă nicio răspundere pentru pierderile materiale și nemateriale care pot apărea în timpul utilizării, cu excepția răspunderii pentru acțiuni voite și pentru încălcarea condițiilor contractuale, prin care se afectează viața omenească, siguranța și sănătatea fizică.

Furnizorul de Servicii exclude orice răspundere pentru comportamentul utilizatorilor Magazinului nostru Online. Utilizatorul se va asigura că nu încalcă drepturile terțelor părți, legislația și reglementările pe perioada de utilizare a Magazinului Online, direct sau indirect. Utilizatorul va răspunde pe deplin și în mod exclusiv de comportamentul său, în aceste cazuri Furnizorul de Servicii va colabora pe deplin cu autoritățile competente pentru a constata infracțiunile.

Furnizorul de Servicii are dreptul, însă nu va avea obligația de a verifica acel conținut pus la dispoziție în timpul utilizării Magazinului Online și referitor la conținutul publicat, Furnizorul de Servicii are dreptul, însă nu va avea obligația de a căuta indicii ale unor acțiuni ilegale.

Locațiile în care se furnizează servicii pot conține legături (link-uri), care trimit spre alte site-uri web, ale altor furnizori de Servicii. Furnizorul de Servicii nu își asumă nicio răspundere pentru practica de protecție a datelor și pentru alte acțiuni ale acestor furnizori de servicii.

Datorită caracterului global al internetului, Utilizatorul acceptă faptul că în timpul utilizării Magazinului Online, acesta va acționa ținând cont și de prevederile legislației naționale relevante. În cazul în care orice acțiune privind utilizarea Magazinului Online contravine reglementărilor legale din țara Utilizatorului, Utilizatorul va răspunde în mod exclusiv de această utilizare.

În cazul în care Utilizatorul observă conținut reprobabil pe site-ul Magazinului Online, acesta va informa Furnizorul de Servicii referitor la acest lucru, fără întârziere. În cazul în care Furnizorul de Servicii, cu bună credință constată că informarea este justificată, are dreptul de a îndepărta sau de a modifica informațiile fără întârziere.

DREPTURI DE AUTOR

Întregul Magazin Online, elementele sale grafice, textul și soluțiile tehnice, precum și elementele Serviciilor sunt protejate de drepturile de autor sau de altă formă de proprietate intelectuală (în special protecția mărcii comerciale). Proprietarul sau utilizatorul autorizat al dreptului de autor este Furnizorul de Servicii privind conținutul prezentat la furnizarea de servicii prin Magazinul Online: orice lucrare protejată de drepturile de autor sau orice alte lucrări intelectuale (inclusiv, printre altele, toate elementele grafice și alte materiale, modul de dispunere al câmpurilor din Magazinul Online, editarea sa, software-ul aplicat și alte soluții, ideile și implementarea lor).

Salvarea sau imprimarea conținutului Magazinului Online sau a unor părți din acesta pe un suport fizic de date sau pe un suport de un alt tip, este permisă în scopul utilizării în particular, cu consimțământul anterior al Furnizorului de Servicii. Utilizarea în scopuri private, cum ar fi stocarea în baza de date, redirecționarea, publicarea sau punerea la dispoziție în scopul descărcării, al punerii pe piață, este posibilă exclusiv cu consimțământul obținut anterior de la Furnizorul de Servicii.

Cu excepția drepturilor definite în mod explicit în prezenții TCG, nici înregistrarea, utilizarea Magazinului online și nici o altă prevedere a prezenților TCG nu îi acordă Clientului dreptul de a utiliza niciun nume comercial sau marcă comercială prezentată pe site-ul Magazinului Online. Cu excepția prezentării în timpul utilizării obișnuite a Magazinului Online, multiplicarea temporară necesară în acest scop și efectuarea de copii în scop privat, aceste materiale intelectuale nu vor fi folosite sau modificate sub nicio altă formă, fără consimțământul anterior în scris al Furnizorului de Servicii.

Fără un acord separat pentru utilizarea serviciului în acest scop, este interzisă modificarea sau copierea bazei de date a Furnizorului de Servicii, amplasarea de noi date în acestea sau rescrierea datelor existente, eludând motoarele de căutare și suprafețele oferite de Furnizorul de Servicii.

POLITICĂ DE RETURNARE

Kristen Hair se străduiește să-și satisfacă clienții din toate punctele de vedere, motiv pentru care oferim o garanție de returnare a banilor. Dacă ați cumpărat o aprovizionare de 3 sau 6 luni și nu ați observat nici o îmbunătățire în aspectul părului, amintiți-vă că sunteți protejată de cea mai sigură garanție de returnare a banilor 100%. Pur și simplu returnați produsul (chiar dacă flaconul/pachetul este gol), iar noi vă vom restitui banii.

Dacă în decursul a 180 de zile în care ați folosit produsul, nu sunteți mulțumit și doriți să vă restituim banii, uitați ce trebuie să faceți:

1. Faceți o poză părului dvs. înaintea folosirii vitaminei noastre pentru păr.
2. Faceți o poză părului dvs. după terminarea flaconului, împreună cu poza produsului utilizat.
3. Contactați echipa noastră de experți în relații cu clienții (info@kristenhair.ro) cu cele de mai sus și spuneți-ne în detaliu problemele dvs. (preocupările dvs. ne vor ajuta să ne îmbunătățim serviciile).
4. Vă vom comunica cu plăcere adresa noastră pentru returnare astfel încât materialele să nu se piardă și pentru a vă întoarce instrucțiunile. Acest proces este simplu.

Notă : Garanția de returnare a banilor poate fi folosită o singură dată pe persoană.
Va trebui să plătiți transportul și vă recomandăm să optați pentru un număr de urmărire (AWB) pentru verificare și eficiență. Nu uitați să trimiteți cererea în decurs de 180 de zile de la primirea produsului/produselor, iar fotografiile să aibă o dată validă.

Noi vă vom rambursa toată comanda, cu excepția costului de livrare, atâta timp cât toate flacoanele cumpărate sunt returnate.

Acest ghid a fost creat pentru satisfacția dvs., asigurând în același timp posibilitatea de a continua să oferim un produs de calitate clienților fericiți în anii următori. Returnarea produselor Kristen Hair fără respectarea politicii noastre duce la nerecuperarea tranzacției dvs.

După ce ați urmat pașii de mai sus, vă rugăm să ne acordați suficient timp pentru a lua legătura cu companiile și băncile de credit și de plăți, în timp de așteptați cu răbdare rambursarea. Este posibil să dureze până la două (2) cicluri de facturare pentru ca rambursarea să apară în extrasul dvs. bancar.